Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne prodajalne WooGLSmodul.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Spletna prodajalna je specializirana za prodajo storitev s področja programske opreme in programskih paketov.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik ali upravitelj spletne prodajalne:

Družba: Denis Andersen s.p.
Matična številka: 6270387000
Sedež: Krožna cesta 10, 6000 Koper
Mobilni telefon: 030 403 215
Elektronska pošta: is.kincitvdpdoowobfsctd@ofni

Odgovorna oseba: Denis Andersen

Prijava

Ob registraciji v spletni prodajalni, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo, ki si ga izbere sam. S tem je enoznačno določen in povezan z izpolnjenimi podatki. Z registracijo obiskovalec potrdi, da je seznanjen in da se popolnoma strinja s splošnimi pogoji poslovanja, pogoji uporabe in z izjavo o varovanju podatkov ter tako postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročilo blaga

Naročilo je možno preko spletne trgovine. Vsi podatki o naročilu so shranjeni pri upravitelju spletne trgovine.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini WooGLSmodul sklenjena v trenutku, ko WooNinja kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Postopek nakupa

Kupec izbere artikel, ga doda v košarico in gre nato na zaključek naročila. Na naslednji strani vnese potrebne podatke. Sledi le še zaključek nakupa s klikom na gumb “Zaključi nakup”. Po oddanem naročilu kupec prejme email z vsemi potrebnimi podatki o naročilu. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena, hkrati se uporabnik strinja z uporabo njegovega email naslova za marketinške namene (e-novice) v skladu s točko o varovanju osebnih podatkov.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da prekine naročino, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V 15 dnevih mora kupec preveriti ali GLS vtičnik deluje z vsemi dodatki in temami, ki jih ima nameščene na njegovi spletni strani/trgovini. Kupec mora prav tako preveriti ali GLS vtičnik deluje skladno z njegovo trenutno konfiguracijo WordPress Woocommerce sistema.

GLS vtičnik optimalno deluje na čisti, minimalni in stabilni WordPress Woocommerce trgovini. Podjetje ne odgovarja za morebitno kasnejše nedelovanje produkta, saj lahko pride do napake zaradi nepravilne uporabe, poseganja v nastavitve in kodo produkta, sprememb opravljenih na spletnem mestu ali strežniku, kjer gostuje in ostalih različnih dejavnikov, ki lahko vplivajo na pravilno delovanje produkta.

Vračilo kupnine

Po izteku 30-dnevnega brezplačnega preizkusa vračilo denarja ni možno, saj naročniku nikakor ni možno preprečiti, da nikdar v prihodnosti modula ne bi uporabil oz. predal/prodal tretji osebi.

Licenca

Vsi produkti, ki so objavljeni na spletnistrani se sme ob nakupu uporabiti samo enkrat na eni sami URL povezavi, razen v primeru, ko je zakupite licenco za več URL povezav.

Vsi produkti vsebujejo licenco, katero podjetje preverja na strežniku uporabnika. V primeru kraje licence, nepooblaščenega kopiranja produkta na drugo trgovino ali ponovne uporabe produkta na drugem URL naslovu, bo podjetje posredovalo obvestilo o prekinitvi vaše licence.

Nespoštovanje in nedelovanje v skladu s tem pogoji poslovanja pomeni kršitev dogovora in posledično tudi preklic dovoljenja do uporabe produkta. Podjetje si pridržuje pravico do preklica licence.

Posodobitve in podpora

Avtomatske posodobitve so na voljo vsem kupcem.

Podpora je na voljo preko elektronske pošte na naslov info@woodpdvticnik.si. Čas odgovora je zagotovljen v 24 urah od prejetega sporočila.

Tehnična podpora in izvedba storitev zaradi nepravilne uporabe, poseganja v kodo produkta, sprememb opravljenih na spletnem mestu ali strežniku, kjer gostuje in ostalih različnih dejavnikov, ki lahko vplivajo na pravilno delovanje produkta, sta plačljivi, razen email podpore ob nakupu produkta.

Odgovornosti

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu  potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki posredujejo po elektronski pošti na is.kincitvdpdoowobfsctd@ofni

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova is.kincitvdpdoowobfsctd@ofni. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.